Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , e.a.

Winning Market Leadership

Strategic market planning for technology-driven businesses

Specificaties
Gebonden, 309 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 2000
ISBN13: 9780471644309
Rubricering
John Wiley & Sons 0e druk, 2000 9780471644309
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Strategische planning is een zeer complexe taak in sectoren die sterk afhangen van technologie en innovatief vermogen. De door technologie aangedreven omgeving van bedrijven die in dergelijke bedrijfstakken opereren is onderhevig aan sterke concurrentie en voortdurende verandering. Planning moet snel gebeuren en ook vaak. 'Winning Market Leadership' doet een nieuwe benadering uit de doeken van strategische marktplanning. Het verschaft een aantal systematische en geïntegreerde processen voor het evalueren van marktkansen en het ontwikkelen van strategieën in geselecteerde markten. Met behulp van de concepten die worden besproken zijn een aantal ondernemingen erin geslaagd sneller te plannen en eerder een cash flow te genereren op investeringen en hebben zij aan flexibiliteit gewonnen.

Specificaties

ISBN13:9780471644309
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:309
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Winning Market Leadership