Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Business NLP for Dummies (1e druk 2008)

Specificaties
Paperback, 360 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2008
ISBN13: 9780470697573
Rubricering
John Wiley & Sons 1e druk, 2008 9780470697573
Onderdeel van serie Dummies
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Mensen over de hele wereld gebruiken NLP om hun communicatievaardigheden te verbeteren, een verstandhouding te bouwen, positieve veranderingen aan te brengen, en hun doelstellingen te verwezenlijken. Wanneer NLP gebruikt wordt binnen een bedrijf, kunnen de technieken zowel uw eigen prestaties als die van uw team omvormen. 'Business NLP for Dummies' is een praktische gids die u zal helpen uw flexibiliteit te verhogen, invloedrijker te worden, en professioneel succes te bereiken.

Specificaties

ISBN13:9780470697573
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:360
Druk:1
Serie:Dummies

Over Lynne Cooper

Lynne Cooper is veranderingscoach met jarenlange commerciële- en managementervaring. Ze maakt gebruik van NLP om leidinggevenden te helpen snelle en duurzame veranderingen door te voeren bij zichzelf en hun organisatie.

Andere boeken door Lynne Cooper

Inhoudsopgave

Introduction

Part I: The Difference That Makes the Difference
Chapter 1: Achieving Business Excellence with NLP
Chapter 2: Overcoming the Barriers to Success
Chapter 3: Utilising NLP Principles at Work

Part II: Building Working Relationships That Work
Chapter 4: Understanding More, Achieving More through Communication
Chapter 5: Making Sense of Other People for Better Influence
Chapter 6: Building Rapport: The Heart of Successful Relationships
Chapter 7: Using Words to Get Results
Chapter 8: Choosing and Anchoring Positive Emotions

Part III: Leading People to Perform
Chapter 9: Leading from Within: Managing Your Emotions
Chapter 10: Inspiring and Motivating with Artfully Vague Language
Chapter 11: Giving Feedback to Fuel Improvement
Chapter 12: Coaching for Peak Performance
Chapter 13: Handling Difficult People

Part IV: Achieving Business Excellence
Chapter 14: Creating a Compelling Vision
Chapter 15: Maximising Success Through Change
Chapter 16: Setting and Achieving Goals
Chapter 17: Modelling Winning Performance

Part V: The Part of Tens
Chapter 18: Ten Business Benefits of NLP
Chapter 19: Ten Tips for Using NLP in Business
Chapter 20: Ten Online NLP Resources
Chapter 21: Ten Great Reads to Build Your Business NLP Library

Index

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Business NLP for Dummies (1e druk 2008)