The Responsibility Revolution
How the Next Generation of Businesses Will Win
Samenvatting
Veel bedrijven hebben zich gecommiteerd aan maatschappelijk verantwoord ondernemen, maar weten niet hoe. Hoe creëer je een onderneming die niet simpelweg 'minder slecht' is, maar 'helemaal goed'? 'The Responsibility Revolution' laat de slimste manier zien om uw onderneming zo te veranderen dat er echt maatschappelijk verantwoord ondernomen wordt. U krijg niet alleen handreikingen om op waarden te concurreren, maar ook om op waarden te winnen.
Specificaties
Inhoudsopgave
Preface: The Responsibility Revolution: Our Manifesto
1 The Responsibility Revolution Takes Off
2 The Company Takes on a Mission: “Doing Work That Matters” Matters Now More Than Ever
3 Not a Company, But a Community: A Blueprint for Unleashing People's Potential
4 Make It Transparent: In a See-Through World, It Doesn't Pay to Be Opaque
5 Authentically Good: Building the Mission into Every Part of the Business
6 The Cooperative Company: Building Profits and Solving Problems Through Mass Collaboration
7 Beyond Responsibility: The Case for Corporate Consciousness
Epilogue
Notes
Acknowledgments
About the Authors
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal