Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Brand Gap

How to bridge the distance between business strategy and design

Specificaties
Paperback, 194 blz. | Engels
New Riders Publishing | 2e druk, 2006
ISBN13: 9780321348104
Rubricering
New Riders Publishing 2e druk, 2006 9780321348104
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

In dit boek wordt de eerste theorie beschreven die een set van vijf disciplines samenvoegt. Deze methoden helpen bedrijven het gat de dichten tussen merkenstrategie en de uitvoer hiervan. Wanneer u ervaring heeft met branding zult u geïnspireerd worden en wanneer u meer wilt leren over branding zult u gegrepen worden door 'The Brand Gap'. Dit schijnbare simpele boek biedt iedereen toegang tot 'het beste hulpmiddel sinds de spreadsheet'.

Specificaties

ISBN13:9780321348104
Trefwoorden:marketing, merken
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:194
Druk:2
Hoofdrubriek:Marketing

Inhoudsopgave

Introduction

1. Differentiate
2. Collaborate
3. Innovate
4. Validate
5. Cultivate

Brand glossary
Recommended reading
Acknowledgements
Index
About the author

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Brand Gap