Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Public Value

Theory & Practice

Specificaties
Paperback, 314 blz. | Engels
Macmillan Learning | 1e druk, 2011
ISBN13: 9780230249042
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Macmillan Learning 1e druk, 2011 9780230249042
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

'Public Value' biedt een beknopte en internationale uitleg van de public value benadering. De auteurs kijken daarnaast wat de impact ervan is geweest, in theorie en de praktijk. Bovendien laat het boek zien hoe de public value benadering juist in tijden van crisis van belang is voor publiek management. Kritiek op de benadering wordt gepareerd en de auteurs laten zien hoe het publieke managers in staat stelt om proactief te sturen op innovatie in samenwerking met burgers en gemeenschappen.

Specificaties

ISBN13:9780230249042
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:314
Druk:1
Verschijningsdatum:15-1-2011
Hoofdrubriek:Non-profit

Inhoudsopgave

Public Value In Changing Times; J.Benington & M.H.Moore
From Private Choice to Public Value; J.Benington
Privates, Publics, and Values; C.Crouch
Creating Public Value: The Theory of the Convention; N.Whiteside
Greening Public Value: The Sustainability Challenge; M.Swilling
Public Value, Deliberative Democracy, and the Role of Public Managers; L.Horner & W.Hutton
Choice and Marketing in Public Management: The Creation of Public Value?; R.Wensley & M.H.Moore
Public Value from Co-Production by Clients; J.Alford
Framing the Production of Health in terms of Public Value; J.Q.Tritter
Public Value Through Innovation and Improvement; J.Hartley
Sustaining Public Value Through Microfinance; G.Stuart
Re-defining 'Public Value' in New Zealand's Performance Management System; R.Norman
Effective Supply and Demand and the Measurement of Public Value; G.Mulgan
Learning, Social Inequality and Risk: A Suitable Case for Public Value?; B.Fryer
Public Value in Education: A Case Study; D.Winkley
Looking Ahead; M.H.Moore

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Public Value