

Seth Godin is de auteur van veel bekende bestsellers zoals Permission Marketing, Purple Cow en Tribes. Met zijn dagelijkse blog bereikt hij wereldwijd een miljoenenpubliek. Als initiatiefnemer van The Carbon Almanac Network heeft hij zich opgeworpen als een prominente voorvechter van maatregelen tegen klimaatverandering.
Meer over Seth GodinFree Prize Inside!
The Next BIG Marketing Idea
Samenvatting
Herinnert u zich nog dat de cornflakes met een gratis prijs kwamen, welke in de doos terug te vinden was? U hield reeds van cornflakes, maar toen de prijzen werden bijgevoegd, klein maar toch kostbaar, werden ze onweerstaanbaar.
In zijn nieuwe boek, toont Seth Godin hoe u ervoor kunt zorgen dat uw klanten zich weer net zo voelen. 'Free Prize Inside!' staat vol met praktische ideeën die u direct kunt gebruiken om iets te laten gebeuren, ongeacht voor welk soort bedrijf u werkt. Iets onweerstaanbaars.
Iets dat zichzelf verkoopt. Want alles wat wij doen is marketing - zelfs als u niet op de marketingafdeling werkt.
Dit boek biedt u een geleidelijke manier om uw organisatie ertoe te brengen iets opmerkelijks: snel, goedkoop en betrouwbaar. U heeft geen MBA of een reusachtige budget nodig. Alles wat u nodig heeft is een strategie om grote ideeën te vinden en anderen te overtuigen om u te helpen het waar te maken..
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal