
Lees verder
Charles J. Fombrun is emeritus-hoogleraar Management aan de Stern School of Business van de New York University en algemeen directeur van het Reputation Institute, een particuliere instelling die onderzoek doet naar bedrijfsreputaties.
Meer over de auteursBedrijven met een goede reputatie zijn beter in staat om klanten, investeerders en kwalitatief hoogstaande werknemers aan te trekken en zij zijn beter in staat crises te overleven die andere zwakkere firma's niet zouden overleven. 'Fame & Fortune' leert u hoe u de kwantitatieve reputatie van uw bedrijf kunt meten, de waarde van uw bedrijf kunt inschatten en systematisch de waarde van uw bedrijf kunt verhogen op de korte en de lange termijn.
reputatiemanagement corporate reputatie succesfactoren corporate identity corporate image stakeholderperceptie corporate reputatie quotiënt zichtbaarheid transparantie consistentie authenticiteit onderscheidend vermogen communicatie vertrouwen voorkeuren corporate story emotionele aantrekkingskracht producten en diensten visie en leiderschap financiële prestaties maatschappelijke verantwoordelijkheid werkomgeving mediabeleid beurswaarde benchmarking social media reputatieplatform beeldmerk
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books