
Lees verder
The three conversations B2B sale pros must have with customers to control every step of long lead buying cycle
The most successful salespeople understand that they are fundamentally storytellers. The reality is that to succeed in sales, you need to master the art of customer conversation. The best story told in the best way will always win. Being remarkable and memorable in your conversations is very important—but it goes beyond great delivery. You must be able to articulate value.
'The Three Value Conversations' provides the tools and methods you need to differentiate yourself and your solutions from the competition, elevate value to the right decision maker, and maximize all sales opportunities across the entire long lead buying cycle.
The book teaches you how to:
- Create value for your prospects by identifying and advising them on problems, potential threats and missed opportunities
- Articulate why your prospects need to choose you over rival competitors
- Elevate the value of your offering to your prospect’s senior-level decision-makers
- Demonstrate the business and financial acumen required to make a compelling, credible business case for your solution
- Identify unconsidered needs that only your solution solves
- Embrace the natural tension that occurs between buyers and sellers to capture and protect the value of your opportunity from unnecessary discounting
Not just another sales process book, 'The Three Value Conversations' equips you with practical, hands-on concepts for engaging prospects and customers at any moment in the buying cycle with the specific stories and skills to create, elevate, and capture value.
b2b-sales verkopen klantwaarde storytelling communiceren verkooptechnieken klantenbinding neuropsychologie marketing consultative selling waardecreatie verkoopgesprek besluitvorming klantgerichtheid aankoopbeslissing klanten winnen lange verkooptrajecten productkennis visie ontwikkelen klantentrouw overtuigingstechnieken probleemoplossing commerciële psychologie waardepropositie commerciële vaardigheden sales coaching concurrentievoordeel verkoopstrategie salesmanagement bedrijfscommunicatie
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books